woensdag 10 oktober 2012

puberen

Vandaag is Raffa 22 weken oud. Hij weegt nu 15,65 kilogram. Dat is 400 gram meer dan vorige week. Hij is een beetje aan de magere kant en krijgt dus een beetje brok extra.

Raffa is echt aan het puberen. Afgelopen week had hij een pakje tampons van de tafel gegrist. Geert zat niets vermoedend de krant te lezen terwijl Raffa doodgemoederd tampons aan het perforeren was met zijn scherpe tandjes. Gisteren had ons schattige hondje Geerts portefeuille te pakken en kauwde hij de creditcard aan flarden. Vanochtend verliet ik twee minuten de kamer. Toen ik terugkwam zat Raffa prinsheerlijk op de keukenstoel met zijn snoet op de tafel.

ik en mijn knuffelhond

hoe vind je mijn kuifje? 
Lang boos blijven is echter niet mogelijk want Raffa is een echte slijmbal die het heel graag weer goed wil maken. Dat lieve koppie met dat grappige puppykuifje is natuurlijk ook onweerstaanbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten