donderdag 25 oktober 2012

naar de kapper

Gisteren was Raffa 24 weken oud. De weegschaal gaf 16,4 kilogram aan.

Vanavond ging Raffa naar de kapper. Judith's nieuwe trimsalon is nog niet geopend maar toch konden we er al terecht. Raffa was niet de eerste klant, Rooney was ons voor.

Er viel nog niet zoveel te trimmen aan ons doggy. Het ging ons dan ook vooral om de ervaring. Raffa kan heel kleinzielig doen als er aan zijn teentjes wordt gefrut. Hij deed het echter verbazingwekkend goed en gaf geen kik.

daar gaat mijn puppy kuifje

de flosjes tussen mijn tenen moeten ook weg

beetje eng zo op dat randje

hier sta ik veiliger

vooruit, ook maar even nageltjes knippen dan

hier doe ik het voor, koekjes!

ben ik geen knappe hond nu? 
Natuurlijk knuffelden we ook even met de pups van het B-nest. Wat een kleine hummels nog. Ongelofelijk dat Raffa nog maar een paar maanden geleden ook zo klein was. Raffa had niet veel aandacht voor de pups. Hij dolde rond met zijn zusje Zola.

puppy power


Geen opmerkingen:

Een reactie posten