woensdag 5 september 2012

moddermormel

Raffa is vandaag 17 weken oud en weegt 13,5 kilo. Hij is afgelopen week 650 gram aangekomen. De groeicurve begint een beetje af te vlakken. Ons hondje heeft wat last van ontstoken oren. Hij krabbelt er veelvuldig aan. Caroline heeft hem oordruppels voorgeschreven. Ook is Raffa nu echt aan het wisselen.

Af en toe laten we Raffa een half uurtje alleen in de woonkamer. We hebben er wel vertrouwen in dat hij zich dan goed gedraagt. Toen ik vanochtend de kamer in liep, lag meneer heerlijk in een luie stoel genesteld. Ik was verrast want dat had hij nog helemaal niet geprobeerd in ons bijzijn. Natuurlijk gaf ik hem op zijn donder maar stiekem moest ik toch een beetje lachen. Hij lag daar zo lekker in het zonnetje te soezen.

's Middags mocht Raffa weer lekker ronddollen met Nonki en Miko. De hei staat prachtig in bloei.

kijk ons nou

energie genoeg
Van al dat rennen kregen de honden het natuurlijk wel warm. Gelukkig was er een moddelpoel in de buurt.

 koel water, of beter gezegd koele modder

daar ga ik eens lekker in liggen

een echt moddermormel
 
Niet zo gek, dat Raffa ontstoken oren heeft. Hij laat geen gelegenheid onbenut om zijn kop onder water te steken.

Aan het einde van de wandeling kreeg het drukke trio een lekker brokje. Raffa kent het trucje inmiddels en wachtte op zijn beurt.

ik ben echt aan de beurt hoor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten