maandag 19 november 2012

kattekwaad

Vandaag zagen Geert en ik beiden geen kans om voor Raffa te zorgen. In alle vroegte bracht ik hem naar de moeder van Geert. Het was de eerste keer dat ik hem ergens achter liet. Voordat ik naar kantoor ging, inspecteerde ik de keuken nog een keertje op potentiƫle gevaren. Het mandje met uien was al naar de logeerkamer verhuisd. Alles leek Raffa-proof en ik vertrok met een gerust hart naar DELA.

Ondanks de strenge controle, wist onze belhamel toch nog kattekwaad uit te halen. Toen hij eventjes alleen moest blijven, vond hij bovenop een stoel een doosje vol oud papier. Dat doosje was mij volledig ontgaan. Thuis taalt Raffa niet naar rondslingerende kranten of tijdschriften. Hier wist hij er wel raad mee!

ravage in de keuken

Ja, je zult het weten als je op een jonge Heidewachtel past. Toen Geert's moeder even op de bank lag uit te rusten, sprong Raffa met vier poten pardoes bovenop haar. Gelukkig liet hij zich ook van zijn goede kant zien.

gezellig samen voor de buis

ben ik geen engeltje?

Al met al is het prima gegaan. Raffa heeft twee keer een beetje gepiept maar gaf dat op toen hij genegeerd werd. Toen het baasje en het vrouwtje er allebei weer waren, was hij wel erg blij. De roedel compleet, dat is toch wel het fijnste wat er is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten