woensdag 28 november 2012

edelherten

Raffa is 29 weken oud en weegt 18,4 kilogram. Hij begint eindelijk een klein beetje vet te krijgen.

Op onze laatste vrije dag hebben we lekker met Raffa geoefend in het bos. Hij was erg fel op de dummy. Hij wachtte goed op het apport commando maar blafte wel om te laten merken dat hij het lang vond duren. Terwijl Raffa down lag, klonken er luidkeels vogelgeluiden. Hij tilde zijn kop op om te zien waar dat kabaal vandaan kwam maar bleef zeer stabiel liggen.

's Middags de geocache Van Brabants naar Limburgs landschap gedaan. Een korte wandeling in ons eigen dorp naar een mooi uitzichtpunt.

even poseren

cachen is vooral wachten

ik mocht mee naar boven

en wat zagen we daar? edelherten!

het vrouwtje heeft de cache gevonden

trap af mag ik niet zelf lopen 

In het reservaat zagen we een hele kudde edelherten. In mijn fantasie zag ik Raffa er al achteraan sprinten. Op de weg terug heeft hij aan de lijn gelopen. Geert had die aan zijn rugzak vastgemaakt zodat hij zijn handen vrij had om de GPS te bedienen. Raffa liep eigenlijk vrij braaf mee. Dat viel niet tegen.

ik kan best braaf aan de lijn lopen hoor

1 opmerking:

  1. Ik geniet van jullie blog, ook al is dit een jaartje later.
    Mijn Heidewachtel pup Rody is nu 5 en een halve maand oud en lijkt in alles op jullie Raffa.

    BeantwoordenVerwijderen