zondag 24 februari 2013

trainen in de woonkamer

Vanwege de sneeuw ging de training in Merselo helaas niet door. Apporteeroefeningen in de sneeuw zijn geen aanrader. De honden gaan klooien met besneeuwde dummies. Zo'n koude hap sneeuw in je bek is natuurlijk ook geen pretje. Geert besloot de training daarom maar in de woonkamer af te werken.

van voor naar naast

volgen met verleiding van de dummy

vasthouden van het blok kan ik al super goed

ook als de baas mij op de borst kriebelt

op commando geef ik het blok netjes af

de canvas dummy vind ik nog moeilijk

van een apportje zoeken word ik blij
 
Volgens Erik moet Raffa straks alles kunnen apporteren, zelfs de afstansbediening van de televisie. Dat hebben we maar niet geprobeerd. Wel mocht hij voor de afwisseling een pluche eend apporteren.

ik geniet van al die aandacht van de baas
 
Hoewel we de sneeuw langzamerhand beu zijn en smachten naar het voorjaar, blijft wandelen in de maagdelijke sneeuw toch heel mooi.


ik wacht braaf voor het hekje

lekker rondspollen

ik ben de sneeuw nog lang niet beu

stoere dog!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten