zaterdag 8 december 2012

meer sneeuw

Sneeuw en zon, een ideale combinatie. Jammer dat we met Raffa vrij korte wandelingen moeten maken omdat hij nog niet volgroeid is. Ik zou het liefste urenlang wegblijven. Vanochtend hebben we heerlijk gewandeld op de hei bij Soerendonk. Aan sneeuw is Raffa inmiddels gewend. IJs is een ander verhaal.

mijn poten glijden weg
De gehoorzaamheid was vandaag ver te zoeken. Die bepoederde heistruikjes zijn ook zo leuk. 

sneeuwpret

laat de baas maar fluiten

 als het dan echt moet kom ik wel 
We sloten de wandeling af met een beetje discipline. Daarvoor gebruikten we de hindernis voor aanspanningen bij de parkeerplaats.

volgen is best moeilijk onder deze omstandigheden

een koude kont vind ik niet erg hoor

ik blijf prima down liggen
 
's Middags heeft Geert, Raffa meegenomen naar de manege. Wennen aan paarden in de bak en aan kinderen in de foyer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten