zaterdag 15 december 2012

kerstsfeer

Raffa heeft een heerlijk hondenbed in maatje M. Volgens de leverancier de juiste maat voor een Heidewachtel. Ik vind het ding echter aan de kleine kant en dus werd de verzameling hondenkussens uitgebreid met maat L. Eigenlijk had ik nog liever een XL genomen maar dat vond Geert een beetje overdreven.

maatje M is wat krapjes
 
Vandaag werd het nieuwe kussen bezorgd. Het uitpakken was al een feest. Raffa hielp natuurlijk goed mee. Daarna probeerde hij zijn kussen van
115 x 85 cm meteen uit. Meneertje lag prinsheerlijk op zijn rug met z'n poten in de lucht.


de doos is groot, dus het kussen waarschijnlijk ook

maat L ligt wel lekker hoor

Natuurlijk heb ik wel dezelfde rode ruit uitgezocht. Het is immers bijna kerst en dat staat zo leuk onder de kerstboom.

Het wordt Raffa's eerste kerst. We hebben altijd twee bomen in huis. Ik had al visioenen van Raffa die de glazen kerstballen uit de boom hapte en dus kocht ik onbreekbare kerstversiering. Sterren en harten van geruite stof met bontrandjes, kerstballen van veren en goud gespoten dennenappels. Door de ogen van een hond bekeken, allemaal reuze interessante dingen. Een soort dummy's maar dan anders.

onbreekbare verleidingen

Raffa was erg relaxt onder alle drukte in huis en deed net of het de normaalste zaak van de wereld was dat er ineens bomen met lichtjes in de woonkamer stonden. Hij taalde er niet naar.

rare traditie hoor, kerst!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten