zondag 14 april 2013

Waf, blaf de groeten van Raf

Tijdens onze duikvakantie in Bali is Raffa op vakantie geweest bij Irene en Theo en niet te vergeten bij Stjuufke, Paddy en Bo. Paul, de broer van Irene en baasje van Heidewachtel Noa, hield ons via faceboek op de hoogte van Raffa's wel en wee. Dat was natuurlijk helemaal super! We kregen de volgende berichtjes;

31 maart
Poeh poeh, ik ben nu wel moe na een lange wandeling samen met Bo, Sjtuufke en Noa. Wat een leuke hondjes allemaal. Kan het er heel goed mee vinden! Baasjes geniet van jullie vakantie, ik red me prima hier bij Theo en Irene. Zo ik ga nu slapen want morgen staat er weer een leuke dag te wachten. BLAF WAF en likje op jullie voorhoofd ;-)

lekker op mijn kussen

7 april
En wat dacht je hier van? Heb even alle dames (op Paddy na) om me heen verzameld. Yiihoeoe wat een fijn gevoel! Of zijn het mijn hormonen met dit weer? Anyway, een dolle boel, plezier met z'n allen! Ik wil nog lang niet naar huis! Waf, blaf de groeten van Raf! (2e van rechts ben ik, knap hè!)

Raffa en zijn harem

lekker spelen met Noa

10 april
Hallo baasje en vrouwtje! Hebben jullie het nog naar jullie zin op vakantie? Zorg maar dat jullie goed zijn uitgerust zodat we straks lange wandelingen kunnen maken zoals hier bij mijn oppasbaasjes. Hartstikke leuk hier! Tot vrijdag! Waf, blaf groeten van Raf! Zo, ik ga weer f uitrusten.
ik heb een mand ingepikt

Op 12 april hebben we onze boef weer opgehaald in Swalmen. Hij kwam ons even begroeten maar ging meteen weer verder ravotten met Stjuufke. Wel een teken dat hij het prima naar zijn zin heeft gehad.We zijn samen met Irene naar het bos geweest. Op de terugweg in de auto legde Raffa zijn kop bovenop Stjuufke. Het zijn dikke maatjes geworden. Toen we na de koffie aanstalten maakten om te vertrekken was Raffa er als de kippen bij. Hij wilde gelukkig toch graag mee naar huis.

Thuis was alles meteen als vanouds. Raffa kon zijn draai meteen weer vinden. Heerlijk om hem weer om ons heen te hebben.

samen relaxen, het vrouwtje heeft jetlag



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten